24 maart 2017

Catrice- Glam & Doll Sculpt & Volume Mascara 010 Black


Ik heb een verslaving aan nieuwe mascara's kopen, altijd opzoek naar een nieuwe  om te testen. Aangezien Catrice uitkwam met een nieuwe variant van de Glam & Doll, moest ik hem wel meenemen; de Glam & Doll Sculpt & Volume mascara.






De vorm van de mascara is hetzelfde als de andere Glam & Doll mascara's van Catrice. Het is een lange tube met een soort krul erin. De kleur van deze variant is moeilijk te omschrijven. Het is een lila/oud roze kleur, maar het doet me ook denken aan koper en rosé goud. 




Het product bevat 9,5 ml en is 6 maanden houdbaar. Het is niet waterproef.

INGREDIENTS
AQUA (WATER), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, VP/EICOSENE COPOLYMER, OZOKERITE, AMINOMETHYL PROPANOL, TROPOLONE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, STEARYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).






Het heeft een apart borsteltje met twee verschillende kanten; een dunne en een bolle kant. Het borsteltje is erg fijn om te gebruiken! Je komt makkelijk bij alle wimpers. Het borsteltje heeft vrij veel kleine, dunne haartjes. Ik gebruik de bolle kant om mijn wimpers langer te maken en de dunne kant om ze daarna extra zwart te maken. 





Dit is één laagje. Het resultaat is super! De mascara maakt mijn wimpers lang, gekruld, zwart en het geeft volume. Het haalt de wimpers uit elkaar. De mascara ziet er mooi uit op de wimpers. Doordat het borsteltje dun is, knoei je niet snel. De mascara geeft weinig tot geen klontjes. De mascara komt niet onder je ogen te zitten door de dag heen, zelfs na het sporten zit het er nog perfect op! Mijn wimpers zijn aan het einde van de dag nog even gekruld en zwart als na het aanbrengen, ook al is het niet waterproef!




Dit zijn twee lagen.  Mijn wimpers zijn langer en zwarter, maar zijn wél meer aan elkaar geplakt. Er zitten meer klontjes op mijn wimpers, maar niet overdreven veel. Het ziet er spinnenpotig uit. Als je van het spinnenpoten effect houdt, is dit een goede mascara om te gebruiken met twee laagjes. Hij is goed op te bouwen! 
Het ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid mascara die op doet per laag.

Het is zeker een aanrader! Het is mijn favoriete mascara op het moment. Hij geeft lengte, volume en het maakt je wimpers zwart en gekruld! 

Catrice- Glam & Doll Sculpt & Volume Mascara 010 Black is te koop voor €3,99 bij Kruidvat, Etos en Trekpleister

Geen opmerkingen:

Een reactie posten